Åsikter, tankar och funderingar / Kärlek / Mina Påhitt

Singel saker

Ja, jag har inte varit ensamboende så löngemen har redan börjat märka förändringar i mitt beteende, speciellt de icke positiva 😉

1. Försöker bara äta mat som går att äta med sked, i djup tallrik, sjukt smidigt!
2. Har intagit samtliga mål, halvliggandes i söndags gen, återigen äta mat med sked i djup tallrik är bra!
3. Varför använda glas när du dricker?
4. Kan strunta i att duscha på 2 dygn, ingen bryr sig ändå ju.
5. Slappe trosorna används betydligt mer frekvent än innan
6. Hell no, no sex!
7. Börjar på allvar få panik när jag måste ha mig annat än tränings eller jobbkläder
8. Med tanke på ovanstående, så är jag helgarderad mot att träffa ngn!

Men ska jag vara ärlig så kan jag nog damma av ett par jeans ngn enstaka gång…… för det hade varit gott o få dela elräkning med någon igen, men efter den här listan får jag nog leva ensam.

2 thoughts on “Singel saker

Kommentera

